miercuri, 10 februarie 2010

Mihalis Hatzigiannis

Κρυφά σ' ένα στενό

Είδα αυτό που ευχόμουν να μην το δω
Εσύ με άλλον μαζί
Μοιάζει εικόνα αστεία και τραγική

Αυτό που τόσο φοβάμαι
Ο τρίτος δε θέλω να 'μαι
Κι απόψε μόνος κοιμάμαι
Δε θέλω ο τρίτος πια να 'μαι
Σ' αυτό το δρόμο που πάμε
Δε θέλω ο τρίτος πια να 'μαι

Κρυφά σ' ένα στενό
Ένα κουβάρι είστε αγκαλιά κι οι δυο
Εδώ πώς να σταθώ
Τι είναι για σένα και τι είμαι κι εγώ

Αυτό που τόσο φοβάμαι
Ο τρίτος δε θέλω να' μαι
Κι απόψε μόνος κοιμάμαι
Δε θέλω ο τρίτος πια να 'μαι
Σ' αυτό το δρόμο που πάμε
Δε θέλω ο τρίτος πια να 'μαι

Δειλά σ' έναν γκρεμό
Είδα να πέφτω πριν καλά το σκεφτώ
Με θες, μα θες πιο πολλά
Ποια είναι τα μέτρα σου
Και ποια η σιγουριά

Πάνε ώρες που 'χω εδώ
χωρίς αναπνοή
Σε ταυτόχρονο ρυθμό
δενόμαστε μαζί
Δυναμώνεις το σφυγμό
Στενεύει η επαφή
Θεέ μου όλα τα 'χω δει....

Και αντίστροφα ο χρόνος μετράει
κι αγκαλιαζόμαστε κι ενώνουν τα χέρια
Σαν τρελή η καρδιά μου χτυπάει
κι εκτοξευόμαστε οι δυο μας στ' αστέρια
Μα σε ταχύτητα όπως πάμε φωτός
Τα μάτια κλείνω και σφυχτά σε κρατάω
Και πριν προλάβει να εκραγεί ο ουρανός
Στ'αποκορύφωμα του τέλους ξεσπάω.
Σ'αγαπάω

Πανε ώρες που 'πα εδώ τελειώνει η λογική
Κατι πέρα απ'το μυαλό
μου δίνει εντολή
Σ' άλλη διάσταση θα μπω
θ' αλλάξω εποχή
Αφου όλα τα 'χω δει..

gloob

tv online

Image and video hosting by TinyPic